Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου 2013

Σκυταλοδρομία ανάγνωσης 2012-2013



 Στις αρχές του περασμένου μήνα, στα πλαίσια των δράσεων φιλαναγνωσίας που συμμετέχουμε, με χαρά υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τα δυο τμήματα της Γ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Νάουσας,  το ένα από τα δυο τμήματα της Β΄ τάξης καθώς και  τους δασκάλους τους .

Δραστηριότητες Β΄ τάξης. 

Οι μαθητές της Β τάξης του Δ.Σ. Νάουσας έγραψαν και εικονογράφησαν πέντε παραμύθια, και  τα έφεραν για να μας τα παρουσιάσουν. Από εμάς ζήτησαν να "παίξουμε" το ρόλο του κριτή. Ακολουθήσαμε την εξής διαδικασία: χωριστήκαμε σε τρεις ομάδες και πήραμε τα παραμύθια της Β΄ τάξης από τη Νάουσα, σε πλαστικοποιημένες, ανακατεμένες καρτέλες. Οι μαθητές μας έπρεπε να διαβάσουν τις καρτέλες, να καταλάβουν την αρχή, τη μέση και το τέλος και τελικά να συναρμολογήσουν τα παραμύθια. Έπειτα άρχισε ο διαγωνισμός, πρώτα καλύτερης γραφής και μετά καλύτερης εικονογράφησης. Μοιράστηκαν ψηφοδέλτια με τα ονόματα των πέντε παραμυθιών και οι μαθητές του σχολείου μας ψήφισαν. Αφού καταγράφηκαν οι ψήφοι στον πίνακα και καταμετρήθηκαν, έγινε η απονομή των βραβείων που ετοίμασαν οι μαθητές του σχολείου μας τις προηγούμενες μέρες. Στο τέλος όλοι χειροκρότησαν θερμά και φάνηκε ότι δεν υπήρχαν ηττημένοι, γιατί ήταν όλοι νικητές αφού προσπάθησαν και μόχθησαν για να παράγουν τα παραμύθια. Την τελευταία ώρα η Β΄ τάξη του σχολείου μας είχε Γυμναστική και ο Γυμναστής του σχολείου μας οργάνωσε παιχνίδια και σκυταλοδρομίες για τις δύο τάξεις. Πριν την αναχώρηση για τη Νάουσα όλα τα δευτεράκια αγκαλιάστηκαν και αποχαιρετήθηκαν. Τα παιδιά του σχολείου μας δώρισαν στη δασκάλα της Νάουσας την πιο συμπαθητική εργασία και ταυτόχρονα μασκότ της τάξης, ένα χαρτονένιο σκυλάκι. Ήταν μια τέλεια ημέρα με πολλαπλά οφέλη για όλα τα παιδιά. Οι δυο Δευτέρες υποσχέθηκαν να συναντηθούν ξανά, αυτή τη φορά στη Νάουσα. 










Ο δάσκαλος της τάξης 
Στουγιάννου Γιώργος

Δραστηριότητες Γ΄ τάξης.

Τα δυο τμήματα της Τρίτης τάξης της Νάουσας μαζί με  την Γ΄ τάξη του σχολείου μας αλληλοπαρουσίασαν διάφορες δραστηριότητες όσον αφορά το μάθημα της Ιστορίας. Συγκεκριμένα είχε συμφωνηθεί, καιρό πριν από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων,  να ασχοληθούν οι μαθητές μ’ ένα συγκεκριμένο , πολύ αγαπημένο τους , κομμάτι της ιστορίας της τάξης. Αυτό ήταν οι Δώδεκα Θεοί του Ολύμπου. Έτσι λοιπόν προετοιμάστηκαν όλοι σκληρά ώστε να παρουσιάσουν κάτι εξαιρετικό στους συμμαθητές τους .Συγκεκριμένα, το ένα τμήμα του Δημ . Σχ. Νάουσας  παρουσίασε στους υπόλοιπους μαθητές ζωγραφιές των Δώδεκα Θεών και μαζί με αινίγματα που είχαν δημιουργήσει μόνοι τους , καλούσαν τους υπόλοιπους να ανακαλύψουν ποιος θεός ή ποια θεά ήταν . Στη συνέχεια μοίρασαν στους μαθητές της Αγκαιριάς μια ακροστιχίδα , που πάλι είχαν δημιουργήσει μόνοι τους, ζητώντας τους να την λύσουν.Από την άλλη μεριά το δεύτερο τμήμα της Νάουσας μας παρουσίασε κάτι πολύ διαφορετικό και συνάμα πολύ διασκεδαστικό. Οι μαθητές της τάξης έχοντας μαζί τους τα σύμβολα των θεών και  παίζοντας παντομίμα ζητούσαν από τους υπόλοιπους να μαντέψουν ποιος ή ποια ήταν…Τέλος οι μαθητές της Αγκαιριάς παρουσίασαν και στη συνέχεια κάλεσαν όλους τους φιλοξενούμενους τους να παίξουν, ένα επιτραπέζιο παιχνίδι που έφτιαξαν ολομόναχοι. Ζωγράφισαν  τους 12 θεούς του Ολύμπου, από 2 φορές τον καθένα , και τους έφτιαξαν σε κάρτες . Δημιούργησαν τους κανόνες και τους εξήγησαν στους υπόλοιπους. Με λίγα λόγια ήταν ένα παιχνίδι όπου η μια ομάδα καλούνταν να κρύψει ένα θεό και η άλλη ομάδα με ερωτήσεις, οι οποίες μπορούσαν να απαντηθούν μόνο με ναι η όχι , προσπαθούσε να βρει ποιον θεό ή θεά είχε κρύψει η αντίπαλη ομάδα . Το παιχνίδι εξελίχθηκε  διασκεδαστικά, με πολύ αγωνία και ανταγωνισμό ανάμεσα στις ομάδες .Η συνάντηση των δυο σχολείων ολοκληρώθηκε με αναμνηστικές φωτογραφίες των παιδιών κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο του Πολιτιστικού Συλλόγου . Επίσης οι μαθητές της Αγκαιριάς χάρισαν το παιχνίδι τους στους συμμαθητές τους της Νάουσας και εκείνοι τους το ανταπέδωσαν με πρόσκληση να τους επισκεφτούν και αυτοί με την σειρά τους ,το νέο έτος  , στο σχολείο τους .





 
Ο δάσκαλος της τάξης 
Χαριστός Εμμανουήλ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου